zondag 30 mei 2010

Ik hou van mijn flesje


 Het werd eindelijk tijd om de digistamps van mo manning uit te proberen, ik had ook al een clearstamp..........maar die zit zo als gewoonlijk nog in verpakking, Ja, ik schaam me diep. Het is erg, tis hebbenhebbenhebben. Ik doe niet altijd een tekst op mijn kaartjes, want als ik ze wil versturen dan kan ik altijd nog de tekst aan toevoegen wat bij diegene past.
 Ik doe mee met de mo manningchallenge.

Er staan nog veel op mijn lijstje..............zucht.

4 opmerkingen:

  1. Foeifoeifoei!!
    Hahahaha, hoor wie het zegt, hahahaha!
    Heb ook nog teveel op m'n lijstje...... pffff...

    Had ik al gezegd dat deze ook erg schattig is geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet.. He has his priorities straight..Great job.. Thanks for joining us at Mo's this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute card and perfect for the challenge. I love this image and you did a fab job. Thanks for playing along with us at Mo's this week. Peggy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww this is gorgeous, so sweet
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...