zaterdag 17 juli 2010

My little pony

Het is in de avond weer stil in huis, mijn vriend is donderdag vertrokken naar Afrika om te werken, voor 4 week. Enige voordeel is dat ik niet gestoord word in de hobby-computerkamer. We hebben een laptop, maar als ik achter de computer wil, dan moeten ze ook ineens achter de computer en dan ben ik inspiratieloos. En mijn zoon Chris heeft de laatste avonden z'n loopje gevonden en klimt uit bed en kom dan ook weinig toe aan kaartjes maken.........en die kinderen zuigen energie, maar ik doe het met veel liefde hoor.

Het is weer eens tijd voor een nieuwe Karen Doodlekaart. Voor de Karen Doodle Unitedkingdom challenge moet je een kaart maken in een andere vorm, ik had deze kaartjes een keer gekocht bij the readshop.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Janine;

    Ben via Arina bij jou terechtgekomen en ik heb jouw kaartjes bewonderd.
    Mooie en leuke creaties ! WAAUW !!
    Deze handtas is weer ietske speciaals hé en je hebt een prachtige kleurencombinatie gebruikt. m-m
    Ik kom terug !

    Groetjes, Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janine.
    Wat een schattige tas heb je gemaakt zeg. Echt een plaatje. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaatrje
    erg leuk gedaan
    leuk idee ook
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute! Great colouring and love your BG paper! Thanks for joining us at Karens Doodles UK and good luck for the challenge. Viv x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiya

    this is so sweet and everylittle girls perfect card! thanks for joining us at kduk

    Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab card, you did a great job of the colouring, it's perfect.
    Thanks for playing along with KDUK this week
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo, that's gonna make some little girl very happy.

    Thanks for joining us at Karen's Doodles UK.

    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooo, leuk!! Lekker vrolijk. Heb ook nog van die kaarttasjes liggen... toch es een keer iets mee doen, hahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...