maandag 2 augustus 2010

Duimelijntje

Zo even tijd nemen voor mijzelf. Ik heb het weer druk gehad met verjaardag van Chris. En sta er momenteel nog alleen voor omdat Gerrit nog in Afrika werkt. Het huishouden gaat ook door en Chris vraagt veel aandacht. Hij is 3 geworden en een nieuwe fase is aangebroken, hij schreeuwt en wordt echt heel boos en wordt wild als het niet gaat zoals hij wil. Al moet ik zeggen dat het in de supermarkt nog wel goed gaat de laatste tijd, als ik hem maar taken geef.
Alleen ik vind het ergste als hij zijn frustaties uit op  broertje Silvian van 9maand. Zo ook gisteravond, drukt hij met zijn duim in het oog van Silvian. En die was vanmorgen dik en opgezet en er kwam wat pus uit.
Ik ben al blij als jongentjes in de buurt buitenspelen, dan kan hij ook even ravotten op zijn nieuwe loopfiets. De laatste avonden kon ik Chris ook met pijn en moeite in bed krijgen, maar vandaag heeft hij geen middagdutje gedaan en viel om 19u ook gelijk in slaap. Dat maar even uitproberen, zodat ik in de avond meer tijd voor mezelf heb.


Hahahaha, ik wist zo geen titel voor het kaartje...........en dacht laat ik er maar Duimelijntje van maken. Ik heb weer een donkergetint dametje van gemaakt. Anders gaan die andere huidskleuren van de copics zo snel op,hihihihi. Ik ben momenteel toch beetje gek op de kleur groen van de copics,vooral YG03.

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...