zondag 29 augustus 2010

Gezocht: Simply Betty DT

Ik heb er al een tijd over getwijfeld om me op te geven voor een designteam, maar heb toch besloten om een poging te doen voor Simply Betty. Ik mis toch wel een beetje het werk en zie mij momenteel alleen maar als mama, vriendin en huisvrouw.......oo wat klink ik nu beetje zielig, in ieder geval ik wil mezelf op een andere manier nuttig voelen/maken.



 Het zijn leuke stempels voor de jeugd. Om in aanmerking te komen moet je wel een kaart maken met een Simply Betty. Ik heb er een herfstkaart van gemaakt.

6 opmerkingen:

  1. OOooh Wat een super leuke kaart!
    Nou dat gaat vast goedkomen met jou ;)

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke kaart joh en succes bij de dt call, ik zal hopen dat je gekozen wordt.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik hoop het ook.......maar bij tickledpinks zoeken ze ook een dt-er.......heb me daar ook voor opgegeven. Moet ik nog wel meerdere stempels van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! The Autumn colors are just fabulous!

    Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed je best gedaan!
    Prachtig! De kleurtjes en de herfstblaadjes zijn super en het inkleuren ziet er ook supergoed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart zeg. En die stempel is super leuk. Succes, met met de dt-call. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...