dinsdag 10 augustus 2010

I love to swim

Ik had deze jongeman al een tijdje ingekleurd liggen. Ik zag dat de challenge bij kraftinkimmies mooi van pas komt. Ook voor de challenge van the secretcrafter en cards for men challenge, daar moet je kiezen voor een adventure.....maar zwemmen is ook een avontuur. Vooral als je naar een megagroot zwembad gaat en  als er een grote glijbaan bij is.Ik ben ook zeer tevreden over het kleuren, maar ik heb deze ingekleurd toen ik samen was met andere copicliefhebbers.

5 opmerkingen:

  1. Great card

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x
    SCSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaatrje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej meid

    Mooi kaartje heb je gemaakt.
    En het kaartje wat je voor mij hebt gemaakt is ook helemaal te gek, dank je wel! Ik heb hem namelijk vandaag binnen mogen krijgen.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super cool card, great job.

    Thanks for playing along with Cards for men, and good luck in the challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is superleuk!! Perfecte kleurtjes bij elkaar. En bovendien lekker zonnig.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...