vrijdag 20 augustus 2010

knotsgekkekaarten-en scrapdagen in zwolle

Nog even verslag van mijn dagje uit naar de knotsgekkekaartendagen in zwolle. Het was weer erg gezellig en o zo veel om te kopen. Ik had me voorgenomen om al beetje in te kopen voor de herfst en haloween.
Maar moet zeggen dat dit nog niet echt de tijd van het jaar was, maar ben zekers wel geslaagd. Behalve dat ik mijn martha steward pons spinneweb niet heb. Ik heb nog wel een hoekpons gevonden. Ik had ook met mezelf afgesproken dat ik de stempelvoorraad in mijn hobbiekamer niet moest uitbreiden, toch nog wat kleintjes en koopjes gekocht. En natuurlijk mijn voorraad copics weer aangevuld. Ik ben klaar met de zomerkaartjes en ga nu voor de halloween en herfstkaartjes.

Bij nicole kun je martha stewart ponsen winnen door een kaart in te leveren bij haar persoonlijk.
Ik heb er wel 3 avonden overgedaan om de kaartje klaar te krijgen. Nou ja kaartje.........zeg maar kaart
Ik heb de zeemeerminnetjes van sweetnovember weer gebruikt, vind het leuk om kaarten te maken met een naam. Doe dat ook wel met geboortekaartjes. Dan weet diegene ook dat het een kaart is die speciaal gemaakt is voor hem of haar. En niet zo maar uit de kaartenvoorraad is gepakt.







7 opmerkingen:

  1. En toch istie prachtig...die pons past er perfect bij. En 't papier ook. Zal vast indruk op haar gemaakt hebben. Goed gedaan meissie!!
    Jaaa, was gezellie hè? Je mag m'n spiderwebpons ten alle tijden lenen hoor, je zegt 't maar.
    Ik ben ook klaar voor de Halloween, zal alle blaadjesponsen weer gaan opgraven en dan kunnen we weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoooo hee jij bent lekker bezig geweest wat een gave kaart joh hoop dat je wint , ene leuke halloween spullen ,,zeker een geslaagde dag gehad xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een prachtige kaart zeg!
    Enne...je hebt leuke spulletjes gekocht zeg!
    Ben benieuwt wat je er allemaal mee gaat maken.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, wat een fantastische spulletjes heb je gekocht! Ben benieuwd naar je Halloween kaarten.
    Jouw kaart voor Nicole is ook speciaal geworden zeg. Mooi gedaan.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi,weet zeker dat nicole dit leuk vindt.
    bedankt dat je op mijn blog was
    lieve gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO, Wat een leuke kaart zeg . En dank voor je reaktie op mn blog. Ja waar playmobil van je zoon al niet goed voor is he ;o) HiHi. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave spulletjes heb je gekocht zeg! Ik ga volgend jaar ook echt weer naar beurzen toe, dit jaar helaas geen tijd.

    En je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor Nicole!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...