donderdag 28 oktober 2010

On the 10th day of halloween........

Het eind van de 12 dagen van halloween begint te komen, dit is de 10e challenge van Simplybetty.Het thema is spinnen. Ik had ook dit keer geen zin in een kaart.Dus ik heb een lampion/windlicht voor op tafel gemaakt. Ik weet ook niet of Chris ook 1 gaat maken op de pszaal, dan kan Chris deze eventueel gebruiken voor Sint-Maarten op 11 november, moet er dan alleen nog een ijzerdraad aanvast maken.
Ik hoop dat DT van Simply Betty mijn kunstwerk nu  mooi vind, ben  helaas de 9e ronde niet uitgekozen. Nu worden er 3 mooisten uitgekozen.
Ook eindelijk mijn vliegerpapier gebruikt en spinnenweb is gemaakt met lijm en glitter.......jaja dat lag ook stilletjes en ongebruikt in een kastje.



















2 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk!!!
    Goed gedaan meissie!! Die laatste is grappig, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat creatief bedacht zeg, hij is echt leuk geworden!
    Heb een hekel aan spinnen, maar de jouwe zijn nog grappig, inderdaad vooral die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...