maandag 13 december 2010

Mijn eerste magnoliakerstengeltje

EN DAAR IS DAN EINDELIJK NUMMER 1..............er zijn nog zekers 8 engeltjes te gaan

Ik begon voor weken terug met volle moed aan een serie engeltjes voor in  de kerstboom
De bedoeling was dat ik ze bij mijn vriendin in haar winkel wou neerhangen, maar dat word het vast niet meer. Mijn kerstboom staat er nog niet, en heb ook geen zin om hem neer te zetten. Dit zeg ik eigenlijks elk jaar hoor.........ik heb een hekel om alles in het nieuwe jaar weer op te ruimen.
Ik hoop dat ik deze week meer engeltjes af krijg, want het is toch wel erg leuk werk.
Er staan allemaal kerstengeltjes mijn kant op te kijken, ze voelen zich blijkbaar een beetje bloot zonder bloemen e.d. hahahahhahahah
Ik zie dat ik mee kan doen met Magnolia Stamp Lovers

13 opmerkingen:

  1. Zijn wel hele leuke engeltjes hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Leuk papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstengeltje! Ben benieuwd naar de volgende. :)

    Groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom op Chrilvian, Hop naar de volgende.
    De deze is al zo lief.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw schitterend kerstengeltje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ze leuk geworden zo met die bloemetjes!
    Nu ik nog: hier staat nog steeds eentje me vragend aan te loeren. Pffff.... hetzelfde trouwens met de kersversiering. Staat het enkele weekjes en dan mag je alles weer opruimen.
    Je zou de feestdagen eens door elkaar husselen, lijkt me wel wat: met kerst tussen de paastakken en de schaapjes (en paasengeltjes?!)en met pasen de kerstboom opzetten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattige engeltjes staan ook nog op mijn lijsje maar heb nog geen goed stempel afdrukje kunnen vinden er voor grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel lief Engeltje geworden zeg.
    Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oww te gek joh ,echt heel mooi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk. Succes met de rest!!
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Janine, supermooi kerstengeltje heb je gemaakt zeg! Schattig al die engeltjes die naar jou kijken! Je weet maar nooit waar het goed voor is! Ik denk ook altijd al dat werk voor maar eventjes! Maar ja, ik word dan toch weer overgehaald om de kerstboom te versieren.
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How cute is this? I'd love to see a tutorial on how you made it with lots of pics so we all can understand. Thanks so much for sharing at the MSL challenge. C2

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, wat n schattig engeltje heb je gemaakt zeg. Echt gaaf.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...