dinsdag 22 maart 2011

Mijn 2e Award

Ik kreeg gisteren een award van Femmy, bedankt!!!!!!!!!

Nu moet ik 8 dingen over mijzelf vertellen, moeilijk hoor

1. Ik ben momenteel huismoeder,  heb geleerd voor verzorgende
2.Ik heb 2 kinderen , chris en silvian en woon samen met gerrit(werkt regelmatig in het buitenland en ben dan ook alleen met de kids)
3.Mijn favoriete hobbiewinkels zijn cutestampsandcards,scrapbookdepot en simonsays
4.Ik maak gebruik van verschillende technieken
5.Mijn favoriete stempels zijn Magnolia, The greetingfarm, Kraftin'kimmies, SimplyBetty........en tickledpink, ccdesignssweetnovember
6. Momenteel kleur ik het liefst met de copics
7.Ik heb een knutselvriendin, Devlin
8. Ik hoop in de toekomst een keer in een designteam te komen

Ik geef mijn award door aan:
Christa (Christa's scrappies)
 Emma en Susan,The Two Pink ladies
Angela (angie)
Ingrid(Ingridskaartenhuis
Ingrid(leukgemaakt)
Angela(In myquiet time)
Loes(scrapaloes)
Leonie(the life and times of Leonie)

3 opmerkingen:

  1. Wow!! Thank you so much for this award, it means such a lot to us both to receive an award like this from someone who's work is beautiful and such a great blog. Thank you we will proudly show it off on our blog!!
    Love and hugs
    Susan and Emma
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award! En wat lief dat je ook aan mij hebt gedacht (bloos...). Ik zal hem met trots op mijn blog plaatsen :-) Thank you heel erg!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang zal zij leven,
    Lang zal zij leven,
    Lang zal zij leven in de gloria,
    In de gloria, in de gloria!

    Hieperderpiep, hoera!
    Hieperderpiep, hoera!
    Hieperderpiep, hoera!

    Maak er een leuke dag van met je Kiddies!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...