zondag 19 februari 2012

Voor Marjan(Anyone for Anya DTpost)





Hallo volgers, het is weer tijd voor Anyone for Anya met dit keer een sketch. Ik heb dit keer gebruikt gemaakt van een greetingfarmstempel. Ik heb de Bo Bunnymondjes gestempeld en geembossed. Het papier komt uit de oude doos. Moet toch mijn voorraad grote vellen opmaken. Ik heb zin in volgende week zondag, dan ga ik met een aantal dames naar de creaweekend in Hardenberg.
Ik heb dit kaartje vrijdag nog gemaakt, ik had een andere...maar dit stond mij niet zo aan.







12 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Het papier is erg leuk zeg! Maar goed dat je af en toe wat opruimt. Ik ben vanochtend ook met heel oud papier aan de slag gegaan. Vaak ben je op papier uitgekeken, maar na een poosje maak je er weer erg leuke dingen mee.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Janine ,ik ben momenteel ook met heel oud papier bezig!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit ziet er heerlijk vrolijk uit!

    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card Janine and Cheeky Rockabilly looks fabulous...awesome coloring! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heejjj janine .
    wat weer een lieve kaartje heb je gemaakt .
    toppie.
    gr janke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ojaaaa janine ..kwas weer te snel mit versturen morr!!...nog van harte beterschap mit chris ...die aarme ziel .
    xx janke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel!!
    Wat een schatje en ook weer prachtig gekleurd.
    *trots*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful coloring. such a sweet card!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Janine this is gorgeous!! I love the image and you have coloured her beautifully :) Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aw shes gorgeous reminds me a little of betty boop love the colours you have chosen on this card its beautiful xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke kaart.
    Dank je wel voor je reactie, Jacobi had ze twee weken terug nog wel toen ik de mal daar bestelde, maar opeens waren ze toch zomaar op en had ik nog niks.Heb ze nu bij Kreateja besteld, hopen dat die hem wel hebben.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous! Beautiful image and colouring and I love the kisses/lipstick in the background:-)! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...