woensdag 11 maart 2015

Voor Thea( Sweet Pea Stamps DTpost)




Hallo mensen,

Tijd vliegt hoor..ik heb echt het idee dat ik mijn vorige Sweet Pea Stamps DT post gisteren heb laten zien...en nu mag ik jullie weer een nieuwe laten zien.

 Ik heb net als laatst het thema Azie gekozen en heb gebruik gemaakt van
Chin-chou kuiks' Nostalgia




De kaart heb ik gemaakt voor Thea, ik doe al een aantal jaren mee met een verjaardaglijst met een clubje dames...en ik ben nu aan de beurt omdat ik binnenkort jarig ben. Nou ik kan niet wachten op al dat moois!!
Het is altijd een feestje hoor al die mooie projecten...BIG SMILE

Morgen laat ik jullie mijn eerste designkaart zien die ik voor Bianca's Toko heb gemaakt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...