maandag 6 februari 2017

Welkom Tristan(SomeOddGirlFacebookDTpost)



Hallo
Vandaag heb ik voor jullie weer een DTkaart met een SomeOddGirl

Vorige maand heeft een familielid van mij haar eerste kindje gekregen, ik stelde mijn kaart aldoor uit. Ik wist met 20 week echo al dat het een jongetje was....zo slecht van mij ahhahahha
 Ik neem me nu ook voor om gelijk bij een zwangerschap aan de gang te gaan en niet bijna een maand na de geboorte nog te beginnen. Maar beter een laat kaartje dan helemaal niks sturen.


Ik vond het wel leuk om eens een iets stoerder geboortekaartje te maken en heb gebruik gemaakt van een wat oudere collectie van kaiserkraft Off The Wall, Persoonlijk vind ik dit ook een gave collectie!!!
Ik heb de afbeelding ingekleurd en het slabbetje paperpiecing gedaan met en stukje papier uit de collectie van kaiserkraft.
Verder vanalle verfjes en restantjes gebruikt, 

Tot gauw
Groetjes Janine


materiaal

challenges




3 opmerkingen:

  1. Really lovely card and a great design and sweet image.
    Thank you for joining our 'Paper Piecing' challenge at Allsorst this week.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous and cute card!
    Thank you for sharing over at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How adorable! I love the textured background and cutie pie image. Thanks for joining us at Southern Girls Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...